torsdag, november 03, 2011


Kommer vi att kunna plocka svamp, skörda bär och se blommorna knoppas ända fram till jul? På vägen hit till kontoret sa de på radion att någon hade en Lupin som blommade om och då tänkte jag att jag faktiskt har en Klematis som har blommat ända in i mitten på oktober, den på bilden. Det är lite förunderligt att vi har så milt ännu. Min hjärna är inställd på varmare klädsel och lite snöslask innan den riktiga vintern sätter in, hur är det för er andra?

Nästa vecka ser jag fram emot en hel del intressanta föreläsningar som går av stapeln under psykeveckan. Passa på du med att fördjupa dig i något av programmen som erbjuds under veckan. För att veta mer om vad som händer här i Umeå vecka 45 kan du gå in på http://www.socialpsykiatri.se/images/stories/file/pdf/program_psykeveckan_umea_2011.pdf

Själv kommer jag att försöka hinna med några av föreläsningarna, hoppas vi ses då.
Eva-Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar