onsdag, januari 05, 2011

Ja, då har vi ett nytt spännande år framför oss. Än ett tag blir det mörkt tidigt men för varje dag som går blir det lite ljusare och rätt som det är har vi ljust hela dagen igen. Själv passar jag på att ha lite extra mysbelysning inne medan mörkret råder ute.

Nu börjar ledigheterna också ta slut och vardagen gör sig påmind igen,
många av er kanske har gett nyårslöften om att förbättra något för sig själv. Oavsett löfte eller inte, kan du som funderar över din hälsosituation ta kontakt med mig. Kanske kan jag hjälpa dig att hitta inspiration till någon aktivitet som du tycker om eller om du bor i ett boende i kommunen kanske ni vill ha en hälsokurs hos er. Tveka inte att kontakta mig om du undrar över något som rör din hälsa. I mitt arbete som hälsocoach utgår jag ifrån din närhet, så även om jag har mitt kontor på Aros/ Nätkraft, kommer jag till ditt boende eller där vi bestämmer oss för att träffas.

Jag kommer också att fortsätta med att ha vattengympan på Hemgården
åtminstone januari ut med start onsdag den 12 januari 2011 klockan 11.00. Ni som har gått en hälsokurs utan att ha provat det varma vattnet på hemgården, ta chansen nu och hör av dig till mig med din anmälan, vi brukar ha riktigt roligt under passet.

Kontaktuppgifterna till mig finner ni till höger under rubriken ”Kontakt” .
Önskar er alla en riktigt god fortsättning på 2011 och jag ser fram emot att få höra av dig.
Med vänliga hälsningar // Eva-Carina Karlsson Vik. Hälsocoach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar