måndag, oktober 25, 2010

Så var vi två


Jag har fått tillökning på kontoret, men först i januari kommer tillökningen på hemmaplan. Eva-Carina Karlsson heter min vikarie och hon har varit med nu i tre veckor. Min kalender håller som sakteligen på att tömmas och hennes att fyllas. Jag går på föräldraledighet i december och Eva-Carina fortsätter med att hålla i hälsokurser och jobba med personlig coaching.

Eva-Carina jobbar med sin presentation och framöver kommer ni att få ta del av den, ännu är det jag, Elin som svarar i telefon om ni vill kontakta oss och givetvis arbetar vi båda för att driva projektet framåt.

Nu håller vintern på att göra anspråk hos oss och vi ser fram emot att använda spadar, kälkar, sparkar och skidor framöver. Det kan även vara dags att ta fram halkskydden då isiga vägar inte är att leka med. Vågar man inte ut och gå kan man ju alltid krypa på alla fyra och rulla bollar till en snögubbe, det blir bra träning det med.

Ha det gott och på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar