fredag, september 04, 2009

På böljande blå!

Sjösättning av allt planerande flyter på riktigt bra!
I veckan har tre hälsocirklar startat med mycket positiv utgång. Många deltagare som visat intresse och som kommit till cirklarna. Det har fikats, planerats, promenerats och diskuterats. Det finns långa listor över önskemål från deltagarna vad de vill göra.

Avspänning, massage, baka, rökavvänjning, laga mat, vattengympa och mycket mycket mer. På ett ställe hade man under första gången fått ihop 22 olika alternativ/aktiviteter. Cirkelledarna är laddade och vi andra i projektet likaså.

Jag som har legat sömnlös några nätter, i grubblerier, över hur allt ska gå som vi i sex månader har planerat. -Vad tokigt! som min dotter skulle säga. Jag hade ju kunnat få min skönhetssömn istället, det är ingen läcka på skrovet.

Trevlig helg allihopa!

2 kommentarer:

  1. Jag visste att "skrovet" var tätt!

    Rickard

    SvaraRadera
  2. Det är roligt som cirkelledare att träffa engagerade deltagare. Det finns mycket trevligt att se fram emot - några aktiviteter som mina grupper har på gång framöver är massage, tipspromenad och svampsmörgåsar...

    Ellinor

    SvaraRadera