måndag, augusti 10, 2009

Och sommaren bara fortsätter

Det är faktiskt så att bara för att semestern är slut så är inte sommaren över, tack och lov! Tänk om sommaren bara fanns för dem med semester... Jag firade faktiskt med en god middag min sista semesterdag och skålade för att semestern var slut. Tänk att få gå tillbaka till ett jobb som känns kul och meningsfullt.

Eller gå tillbaka är kanske fel uttryck, då jag precis innan semestern flyttade från mitt kontor på Socialpsykiatrin upp till AROS på Carlshem. Här har jag blivit tilldelad ett eget rum intill köket, vilket lyx! Även om jag kommer flänga runt en del och inte sitta på mitt rum hela dagarna, så är jag ju lite mer där det händer och har möjlighet att ta del av vardagen på ett annat sätt.

Nu inom kort så är tanken att de första hälsocirklar ska starta, det är bara det sista som ska planeras. Datum, tid osv. vad cirklarna ska innehålla är ju deltagarna som ska bestämma. Det känns jättespännande att vara igång igen!

På återseende och fortsatt trevlig sommar!

Solig hälsningar Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar